Wij hebben ons best gedaan om de meeste vragen al voor je te beantwoorden. Staat jouw vraag hier niet tussen? Schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan via onderstaand contactformulier. Wij streven ernaar om binnen enkele dagen te reageren. Uiteraard kan dit ook gebruikt worden voor het delen van feedback of het geven van aanbevelingen.
Hoe gaat Voorikga.nl met mijn persoonlijke informatie om?
Alle informatie wordt opgeslagen op uw persoonlijke profiel. Je kan optioneel kiezen via een twee-factor authenticatie in te loggen op uw profiel.
Worden mijn gegevens gedeeld met derden?
Nee, wij gaan strikt vertrouwelijk om met je gegevens. Je gegevens zullen nooit gedeeld worden met derden.
Kan ik mijn account upgraden naar een ander pakket?
Mocht je ervoor kiezen om een uitgebreider pakket te nemen, dan kan je je pakket upgraden wanneer je bent ingelogd. Dit kan via de knop account upgraden.
Kan ik mijn account stopzetten als ik geen gebruik meer wil maken van de service?
Je kan je account altijd stopzetten. Let op, je ontvangt na annuleren geen restitutie van het reeds betaalde jaar.
Wat als ik mijn inloggegevens kwijt ben / wil wijzigen?
Als je niet meer in bezit bent van je wachtwoord, kan je deze opnieuw opvragen via de login pagina. Mocht je nog wel in het bezit zijn van het wachtwoord kan je deze altijd wijzigen in je account.
Is deze informatie over de nalatenschap rechtsgeldig?
Nee, onze service gaat uit van wederzijds vertrouwen van jou en je nabestaanden. Wens je wel een rechtsgeldig document dan kan je hiervoor terecht bij een notaris.
Wat als ik mijn uitnodigingsmail kwijt ben?
Mocht u niet meer in het bezit zijn van uw uitnodigingsmail met daarin de link om de gegevens op te vragen, dan kunt u onderaan de pagina klikken op 'Uitnodigingsmail opvragen'. U vult het geregistreerde e-mailadres in en wanneer u klinkt op 'Verstuur opnieuw' zult u de link opnieuw toegestuurd krijgen.
Stel je vraag hieronder en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.